Vi drar till fjällen fest hela kvällen.

0kommentarer

HEJ'
 
Snart åker vi till morfars stuga i fjätern. Blir mobilbloggning då eftersom datorn får stanna hemma. Jag kanske kan blogga någon gång men jag kommer vara helt slut varje dag. Men ska försöka blogga någon gång iallafall.
De är 27 (?) mil dit tror jag. Jag vet inte riktigt. Men de ligger 3 mil i från idre så vi kommer åka en heldag slalom där också om vädret blir bra. Annars ska vi åka i fjätern de är 500 meter till backen från stugan. Men nu ska jag packa de sista och de är filmer med mera. Filmer ska jag ha i bilen eftersom vi har dvd i bilen så då kan man titta på lite film. Men nu ska jag fixa kameran för den ska ju med så då lär jag lägga över kort till datorn sen radera dom på kameran. Ni får ha ett fortsatt bra dag och lov för er som har de så syns vi någon dag. Bäst att kika in lite ¨då och då så ni ser om jag har skrivit nå.
 
(gick inte att ladda upp någon ny bild?)

Kommentera

Publiceras ej