Dålig nyhet och en bra nyhet :/

0kommentarer

Hej Hej!!GUD VAD GLAD JAG BLEV NÄR JAG SÅG PÅ STATISTIKEN (?)
Fortsätt så här nu.
 
Iallafall så åkte vi till valbo ist för sandviken för att det stängde tidigare och då skulle vi typ inte hinna. Så då åkte vi till valbo. Jag hittade inte bara skor utan jag hittade 2 saker till :D som jag blev super nöjd med. ALLA saker blev hur bra som helst.
 
Ni kommer så klart få se dom på bilder men ni får hålla er tills i mon så får ni se alla mina saker. För jag har skorna nere och jag har lindat foten nu så då orkar jag bara inte gå ner.
 
Tyvärr så har jag en dålig nyhet..
 
Jag köpte lika skor som Frida och Astrid. Men det fanns ingen i någon annan färg i min storlek för dom tog slut och jag kunde inte vänta heller eftersom vi inte hade någon annan dag eftersom att jag ska träna i mon (mina andra skor har blivit jätte snea så gör jätte ont när jag springer i dom) och på fredag är det tidningscupen. (tror det stavas så?) iallafall och då kan jag inte springa i snea skor och lida med min fot... Så därför blev det lika och det fanns ingen annan just jag ville ha. jag ville ha i en sån modell.
 
Men nu ska jag berätta en god nyhet också så klart. Skorna passar till min innebandy klubba så det kommer bli hur snyggt som helst på träningen i mon :)
 
Men nu tänkte jag faktiskt slå på filmen/serien oc och sen sova. Ha det så bra så ses vi i mon när ni ska få se bilderna. Puss:*
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej