i går och i dag!!!

0kommentarer

sorry!! jag bloggar från mobilen och jag kom åt publicera knappen...

iallafall i går var jag på tidningscupen. vi spelade 3 matchen vi förlorade 2 oavgjort en.. vi höll på att vinna. när det var 10 sekunder kvar blev det straff för dom andra och då blev det oavgjort..

och i dag har jag haft en slappar dag. jag gick inte upp i från sängen förns kvart i ett. sen åt jag frulle och sen somnade jag på soffan. vid tre vaknade jag. efter ett litet tag åt jag vofflor och sen gick jag jag ut och knäppte kort. fick några fina. men det var svårt bara för mina fingrar frös till typ is.. och jag skakade en del. men några fina blev det. i mon vet jag inte riktigt vad jag ska göra. jag kanske ska baka eller knäppa mer kort om det inte är lika kallt. ni kanske kommer få se bilderna i mon. om jag hinner lägga in dom på datorn:)

ha det bra!:)


haha XD


Kommentera

Publiceras ej