Heeela historian :(

0kommentarer

hejsan allihopa!
 
jag tänkte inte göra något jätte stort inlägg nu..
För att jag håller på att byta skin på mitt finger.. Fast jag skriver inte med de så de är lite ovant..
De är då pekfingret på höger hand.. Jag kan berätta historian om ni vill!
a
De började när vi var i Orsa när jag åkte trampbil.. Då började jag blöda på mitt finger bara så där. Jag kände de inte förs efter ett tag när de blev kladdigt. Sen så åkte jag ju på Rookiecamp de är ett innebandy läger. Då på tisdagen såg jag att jag hade något i fingret och de såg jag då tre dagar efter de hade hänt. Så jag försökte få ut de med en vanlig pincett. Men de var jätte långt i fingret.. Jag fick ut en liten bit i alla fall.Sen började vara jätte mycket. Sen natten till onsdagen hade jag jätte svårt att sova.. När jag vaknade på onsdagen så var mitt finger uppsvullet.. Eftersom vi hade träning och massa saker så hade jag inte tid att prata med mamma och pappa förns vid tre.. Så då ringde dom 117 17 och då blev dom kopplad till akuten i Falun för de var ju där jag var. Så då fick vi inte tid förs vid tio.. Sen då vid halv två tror jag så fick jag hjälp av en ortoped. Så hon tog en bedövnings spruta som gjorde jätte jätte jätte ont.. Hon delade in en spruta i två så jag fick två stycken stick. Sen då började dom gräva i mitt sår. Då kom de var ut igen.. Men i alla fall så var mitt finger infekterat. Om jag hade väntat ännu längre med att berätta för mamma och pappa så hade de kunna gå så långt så jag kunde få blodförgiftning och sen kunde de gå vidare till hjärtat och då så kan man ha dött. Så de var rätt så allvarligt!
 
Men de var den lilla tråkiga historian. Så jag har fått tagit pencellin i tio dagar så de är äntligen över!
 
Nu orkar jag inte skriva så mycket mer.. Men hoppas ni blev nöjd med bilderna i går.
 
Ha de gött :)
 

Kommentera

Publiceras ej