Happy birthdag Kristin!

0kommentarer

Hej Hej!
 
Idag är de MIN födelsedag. Jag blir 14 år och i år har jag fått massa bra presenter.
 
Ni kommer få se dom lite senare i inlägget men de gör mig och förhoppningsvis er glad.
 
Jag hade kalas för släckten i går och då fick jag mycket bra saker. I morse vaknade jag av att mamma och pappa kommer in till mig med mackor och presenter. Sen åkte jag till skolan när jag var klar.
 
Men jag har inte fått alla en. Min mormor kommer nu när som helst och då ska hon få lite tårta om hon vill ha. Sen kommer min brorsa och Malin för att äta här och fira mig. Och eftersom de är min födelsedag får jag bestämma mat.
Maten blev såklart plankstek. Det kommer vara super gott.
 
Men nu måste jag borsta igenom mitt hår för jkag duschade för ett tag sen. Och ta på mig strumpor måste jag göra för jag börjar frysa om mina fötter.
 
Men vi syns närmare kvällen och då kanske ni får se mina presenter :)
 
Ha de gött så länge :D

Kommentera

Publiceras ej