Mar. 10, 2013

0kommentarer

Hej!

Nu är de natten till söndag och jag är trött!

I dag har hela eftermiddagen varit i hoforshallen. Vi har spelat två matcher idag och jag spelar med en stukad handled eller nå men skit samma..
Igår var ja i hoforsbacken och ja åkte snowboard och ramlade två rejäla vurpor... En på mage i högfart och en på rumpan och jag bog emot mig med handen och de blev Inge bra resultat...

I kväll har jag haft party här och jag har fått många fina presenter. Kan göra en video sen. Vi har haft skit kul.

När de gäller svenska folket tycker jag dom har en riktig dålig musiksmak. Om inte utländerna hade röstat hade yohio (?) kommit vidare för Sverige tyckte den var bäst och den var inte bra! Tycker jag! Jag röstade på en riktig jävla schlager. Den var jätte bra!:)

Nu ska jag fixa lite saker sen sova hej!

Kommentera

Publiceras ej