Taggad till tusen!

3kommentarer

Ja i mon då j*vlar gäller de. Då ska vi möta storvik och vi satsar på vinst.

Idag spelade vi en skit match. Domaren var Inge bra och om vi får dom i mon så vet jag inte vad vi ska göra för domarna hatar oss och de gick till och med så långt så våran tränare blev utvisad och fick sätta sig på läktaren för han skrek åt domaren för våran målvakt kunde inte andas osv. Men de gjorde så vi blev ännu mer taggad.
Vi spelade skit bra egentligen men vi hade lite otur bara.

Men nu ska jag duscha och göra mig klar så ska jag fortsätta titta på en skit bra film på 4an.

Ursäkta videon jag vet att jag inte är så bra och gör bort mig men so what? Ni fick eran video så jag hoppas ni blev nöjda! Jag vill veta om ni vill att jag ska fortsätta videoblogga eller om jag ska sluta med de. Men i mon har jag lovat att jag ska göra en video med mina presenter men jag ska försöka. Dom blir så långa så de tar jätte lång tid att ladda upp videon. Men annars får jag göra via datorn.

Ha en bra kväll så syns vi! :)

3 kommentarer

Din vän

20 Mar 2013 19:10

Kan inte du ha en giveway?

Den som håller med din vän!

20 Mar 2013 19:11

Ja jag tycker också att du ska ha en giveway? De vore jätte kul!:)

Anonym

20 Mar 2013 19:12

Kan inte du ha en giveway?

Kommentera

Publiceras ej