VS och vad som har hänt,jullov

0kommentarer

Mitt redigering program funkade inte så de fick bli oredigerade bilder..
 
De var mina VS produkter. Jag har nässesärer (stavning?) också men dom orkar jag inte visa.
 
De var ett tag sen jag bloggade nu faktiskt.. Men jag hinner inte blogga lika mycket som jag gjorde förut.. Har fullt upp med skolan å träningar. Tex idag så har jag dömt två matcher och sen har jag varit å gymmat på pappas jobb, sen efter de så är man helt slut så ja. Men jag orkar i alla fall göra ett inlägg nu för de var sjukt  länge sen så ja.. Men under tiden jag inte har bloggat så har jag varit på nobellfesten i skolan som alla åttor har varje år. Sen har de även varit julafton. Jag är i alla fall jätte nöjd med alla julklappar. :) Sen har jag även varit på innebnady cup i Falun. Resultaten blev: Storvik-Hofors 0-2, Sätra-Hofors 4-3, Hofors-Enviken 1-2 (?), Perohls-Hofors 5-1, Broviken- Hofors 5-1. Jag tror att jag hade rätt på alla resultat. Jag gjorde en assist och ett mål under cupen. Sen blev jag matchens lirare en match och cupens lirare inom vårat lag. Jag är rätt så nöjd för min insatts i alla fall ;)
 
Men nu ska jag gå å lägga mig. Men nu får vi hoppas på att de inte tar lika lång tid som den här gången tills nästa inlägg kommer in. Ha de gött :*
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej